Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Кроль І$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6
1.

Кроль І. М. 
Потенціал культурної спадщини олімпійського руху в системі гуманітарної освіти школярів [Електронний ресурс] / І. М. Кроль // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2018. - Вип. 2. - С. 48-51. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2018_2_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 337.058 Kb    Зміст випуску     Цитування
2.

Кроль І. М. 
Культурна спадщина олімпійського руху в освітній діяльності закладів загальної середньої освіти [Електронний ресурс] / І. М. Кроль // Науковий часопис [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт). - 2018. - Вип. 5. - С. 110-114. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_015_2018_5_26
Досліджено ефективність використання культурної спадщини олімпійського руху в системі олімпійської освіти у процесі освітньої діяльності школярів 8-х класів закладів загальної середньої освіти. Доведено ефективність впровадження розроблених практичних рекомендації з інтеграції надбань культурної спадщини олімпійського руху в процесі викладання предметів гуманітарного та художньо-естетичного циклів, а саме, «Історії», «Зарубіжної літератури», «Географії», «Фізичної культури» та інтегрованого курсу «Мистецтво» для учнів 8-х класів закладів загальної середньої освіти України, які містять репродукції творів різних видів мистецтва, пов’язаних з олімпійським рухом, та інформацію про їх причетність до його визначних подій, що сприяють реалізації завдань Нової Української школи – формуванню у школярів ціннісно-смислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, компетентностей та компетентності особистісного самовдосконалення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 668.293 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Кроль І. М. 
Культурна спадщина олімпійського руху в процесі організації олімпійської освіти [Електронний ресурс] / І. М. Кроль, В. Л. Мазюк // Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ. - 2018. - Вип. 2. - С. 235-242. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ppog_2018_2_33
Досліджено ефективність використання культурної спадщини олімпійського руху в системі олімпійської освіти у процесі освітньої діяльності школярів 8-х класів закладів загальної середньої освіти. Доведено ефективність впровадження розроблених практичних рекомендації з інтеграції надбань культурної спадщини олімпійського руху в процесі викладання предметів гуманітарного та художньо-естетичного циклів, а саме, «Історії», «Зарубіжної літератури», «Географії», «Фізичної культури» та інтегрованого курсу «Мистецтво» для учнів 8-х класів закладів загальної середньої освіти України, які містять репродукції творів різних видів мистецтва, пов’язаних з олімпійським рухом, та інформацію про їх причетність до його визначних подій, що сприяють реалізації завдань Нової Української школи – формуванню у школярів ціннісно-смислової, загальнокультурної, навчально-пізнавальної, компетентностей та компетентності особистісного самовдосконалення.
Попередній перегляд:   Завантажити - 590.183 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Кроль І. 
Обізнаність школярів закладів загальної середньої освіти з питань культурної спадщини олімпійського руху [Електронний ресурс] / І. Кроль // Теорія і методика фізичного виховання і спорту. - 2018. - № 2. - С. 98-101. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/TMFVS_2018_2_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 731.093 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Єрмолова В. 
Освітньо-виховний потенціал культурної спадщини олімпійського руху [Електронний ресурс] / В. Єрмолова, І. Кроль // Наука в олимпийском спорте. - 2019. - № 2. - С. 4-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/NOS_2019_2_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 587.197 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Кроль І. М. 
Шляхи інтеграції культурної спадщини олімпійського руху в зміст загальноосвітніх навчальних предметів [Електронний ресурс] / І. М. Кроль // Молодіжний науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки. Фізичне виховання і спорт. - 2017. - Вип. 28. - С. 213-217. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mnv_2017_28_41
Попередній перегляд:   Завантажити - 235.666 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського